IndexIndex  ChatChat  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  freekbartels.com  
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

Deel | 

Petticoat 2 november 2010

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
jeetje
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 32
Leeftijd: 32
Registration date: 15-10-09

BerichtOnderwerp: Petticoat 2 november 2010   di nov 09, 2010 1:45 am

Het is alweer bijna een week geleden dat ik naar, de voor mij waarschijnlijk allerlaatste, Petticoat ben geweest. Dus dat is wel een kort verslagje waard. Wat was het weer een feestje. Gelukkig de volledig eerste cast. En wat zijn ze gegroeid in hun rol, allemaal. Het acteren komt bij iedereen nog veel natuurlijker over. Er gingen een aantal kleine dingetjes mis. Het klinkt misschien gemeen, maar dat vind ik altijd erg leuk. Dan kan je goed zien hoe ze dat oplossen, als je het stuk al een aantal keer hebt gezien. In de scene tussen Patti en Willem in bed was het kettinkje stuk. Mike kon hem dus niet omhangen en zei daarop, dat 'het toch niet zo'n goede juwelier was'. Vervolgens liep de hele scene niet meer en namen ze daarna afscheid van elkaar en vergat Chantal ook nog 'ik hou van je' tegen Mike te zeggen. Je zag Mike even aarzelend wachten bij de deur. Maar toen er niks kwam, liep hij toch maar door. Mensen die de voorstelling nog nooit gezien hebben, zullen waarschijnlijk niks gemerkt hebben. In de scnene waarbij het hele ensemble als publiek dient bij de optredens van Patti van Appingendam naar lekkerkerk of zoiets, zat Freek op een gegeven moment de hele tijd naar Margriet Middel te seinen en met zn hand bij zn broek te frunniken. Ik dacht eerst, wat is hij nu aan het doen? Maar toen Magriet het door kreeg, trok ze snel haar rokje naar beneden. Ik heb het niet gezien, maar ik neem aan dat het rokje iets te ver omhoog was geschoven. In de scene waarbij Rogier de gouden plaat aan de vader van Pattie laat zien, kon hij de plaat eerst niet vinden. Hij legde een trui op zij, maar daar lag de gitaar onder die vervolgens een paar mooie geluiden maakte. Freek schrok er volgens mij een beetje van en reageerde ook met 'oh'. Roon had de tas waar Freek de eerste keer de gouden plaat uit moet pakken ook op de tafel gelegd in plaats van op de stoel, zoals normaal. Misschien wel expres om te pesten, misschien per ongeluk, ik weet het niet. Dat waren de 'foutjes' die ik me nog kon herrinneren. Verder heb ik genoten van Freek, wat is hij toch geweldig. Volgens mij inderdaad een beetje verkouden, zoals ik al eerder op t forum las, want ook bij deze voorstelling zag ik hem regelmatig kuchen en snuffen. In zijn spel is hij nog meer gegroeid. Hij intoneert en interpreteert de zinnen weer anders(lees beter) dan in het begin. Voor iedereen die nog gaat komend jaar, veel plezier!
Terug naar boven Go down
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 1144
Leeftijd: 31
Registration date: 15-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   di nov 09, 2010 1:50 am

Leuk verslag! Very Happy
Terug naar boven Go down
Freekfan
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 498
Leeftijd: 45
Registration date: 29-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   di nov 09, 2010 12:40 pm

Dank je en helemaal leuk die dingen die 'verkeerd' gingen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   di nov 09, 2010 12:56 pm

Dingen die verkeerd gaan zijn altijd erg leuk om te zien, als je vaker gaat, vind ik ook. Leuk verslag Jeetje enne...die nieuwe woonplaats van jou is ook wel héél stoer! Wij moeten maar verslagen blijven schrijven voor jou, dan ben je er toch altijd bij. Smile
Terug naar boven Go down
joyce91
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 587
Leeftijd: 20
Registration date: 27-01-10

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   di nov 09, 2010 3:21 pm

Leuk verslag om te lezen en inderdaad die foutjes zijn dan ook wel grappig als je een paar keer bent geweest.
Terug naar boven Go down
jeetje
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 32
Leeftijd: 32
Registration date: 15-10-09

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   di nov 09, 2010 11:40 pm

@evelyn ja zeker verslagen blijven schrijven, dan kan ik het toch nog een beetje volgen!
Terug naar boven Go down
Suus94
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 548
Leeftijd: 17
Registration date: 28-04-10

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   wo nov 10, 2010 8:00 pm

Leuk verslag! Foutjes zijn altijd wel grappig inderdaad.
Terug naar boven Go down
Tessa
Admin
Admin

Vrouw
Aantal berichten: 2103
Leeftijd: 37
Registration date: 10-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   wo nov 10, 2010 10:45 pm

Venomen dat Kelvin zeer zijn best doet en een goede vervanger is voor Freek... wel wat kleine schoonheidsfoutjes maar voor de rest eerste acte goed.

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   wo nov 10, 2010 11:36 pm

@Tessa: Waar heb je dat vernomen? Goede vervanger voor Freek.....pfff.... die bestaan niet. superwink
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   wo nov 10, 2010 11:42 pm

Nou, er zijn wel meesterlijke vervangers van Freek met een smetteloze interpretatie.... Enorme lol
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Petticoat 2 november 2010   wo nov 10, 2010 11:42 pm

Ja.........Roy.............maar die zit nu in Legally Blonde Sad ....
Terug naar boven Go down

Petticoat 2 november 2010

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Similar topics

-
» Urban Arts Festival 12 NOVEMBER 2011 in Deurne
» Carnaval 2010
» mivw 2010.
» Speuk BondZonderNaam april 2010
» Meewerken met organisatie RegaStraatfeest editie 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: PETTICOAT :: PETTICOAT VERSLAGEN MET SPOILERS-