| | Laatste Sondheim in Songs 20 mei | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Lena Ultimate Freekfan

Aantal berichten: 1798 Leeftijd: 47 Woonplaats: H Registration date: 05-04-09
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei vr mei 21, 2010 10:47 pm | |
| Hé Evelyn, ik zat de hele dag eigenlijk te hopen op een verslag van jou, maar ik kom het nu pas tegen! Beter laat dan nooit. Bedankt ik heb me er echt op verheugd het te lezen en herken er ook veel in. Zelfs al zag ik alleen jouw rug, dan nog kon ik jouw emoties voelen! Zelf zat ik natuurlijk ook niet onberoerd in de zaal. Het ene moment echt lachen en daarna weer diep ontroerd. Het is echt een perfect bij elkaar passend stel artiesten, die iets prachtigs hebben neergezet. Ik zei thuis ook al dat ik naar de 4 toppers geweest was. (alleen zonder witte glitters). Het enige wat de avond minder leuk maakte was de file onderweg naar huis, die viel erg tegen, ik was er pas na half 2! Ingrid nou heb ik jou niet herkend, zat jij toevallig op de 1e rij? |
|
 | |
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei vr mei 21, 2010 11:02 pm | |
| @Lena: Ingrid zat naast mij.  En ik snap er niets van, maar wij hebben helemaal geen file gehad op de terugweg, terwijl wij kort na jullie (Ingrid en Lena) zijn weggegaan, dat scheelde hooguit 20 minuten ofzo. Overigens ben ik nog steeds niet afgekickt, heb voortdurend SondheimSongs in mijn hoofd. |
|
 | |
Lena Ultimate Freekfan

Aantal berichten: 1798 Leeftijd: 47 Woonplaats: H Registration date: 05-04-09
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei vr mei 21, 2010 11:29 pm | |
| Dat begrijp ik dan ook niet, maar gelukkig voor jullie! Wij zeiden al "hadden we beter nog even iets kunnen drinken!". Nou weet ik dus denk ik wel wie Ingrid was. Ik zit vooral steeds in mijn hoofd met "als ik bij je ben". |
|
 | |
Tessa Admin

Aantal berichten: 2102 Leeftijd: 37 Woonplaats: Den Bosch Registration date: 10-09-08
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei vr mei 21, 2010 11:31 pm | |
| Eef prachtig verslag van een prachtige voorstelling... Ik ben nog steeds een beetje beduusd van alles en sprakenloos en kan alleen maar heel diep zuchten als ik teruig denk aan gisteren avond. _________________  |
|
 | |
Stefanie Die-Hard Freekfan

Aantal berichten: 1160 Leeftijd: 45 Registration date: 13-02-09
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei za mei 22, 2010 7:45 am | |
| Het was inderdaad een prachtige en o zo intense laatste voorstelling. Poeh, wat was ik weer onder de indruk!! Wat jammer dat het maar zo'n korte serie was. Ik heb de indruk dat het de tweede week pas echt goed ging lopen, aanvankelijk door de onbekendheid met de naam Sondheim, en doordat vervolgens duidelijk werd hoe bijzonder eigenlijk dit concert was. Alleen maar lyrische verhalen, zowel door vakmensen als door liefhebbers/bezoekers.Ik hoop echt dat dit op de een of andere manier nog een vervolg gaat krijgen, want ik ben er nog niet klaar mee, haha. Ik verheug me in ieder geval al op het volgende onderdeel van het Sondheim-festival, volgende week naar A funny thing happened on the way to the forum. Denk dat het hilarisch gaat worden, gezien het voorproefje dat we ervan kregen tijdens de kickoff van het festival in maart, tijdens Happy Birthday, Mr. Sondheim! |
|
 | |
Joos Wannabe Freekfan

Aantal berichten: 23 Leeftijd: 46 Woonplaats: Hilversum Registration date: 16-06-09
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei za mei 22, 2010 10:11 am | |
| Super inderdaad dat de professionals ook allemaal enthousiast over deze voorstelling zijn. Heel stiekum hoop ik dat het daarom, net als Urinetown, toch ook nog een keer vervolg krijgt. Dat de cast het zelf ook fijn vond om te doen, dat was inderdaad overduidelijk. Ik vond het erg ontroerend om te zien hoe ze langs de zijlijn ook telkens zo intens van elkaars optreden genoten. Daar genoot ik dan weer dubbel van mee!
Dus...duimen, duimen...want zelfs 5x is eigenlijk nog lang niet genoeg! De liedjes blijven in flarden in mijn hoofd ronddwarrelen. Zo jammer dat er geen geluidsopnames of teksten zijn, daarom blijft het helaas bij flarden van teksten en beelden. Rupsje Nooitgenoeg wil meer!!! |
|
 | |
miek Extreme Freekfan

Aantal berichten: 589 Leeftijd: 43 Woonplaats: Amersfoort Registration date: 22-12-08
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei za mei 22, 2010 10:15 am | |
| Ik duim heeeeeeeel hard met je mee, dan krijg ik ook de kans om er van te gaan genieten. Net zoals bij Urinetown, die ik ook niet in het M-lab heb gezien, maar nu gewoon dichtbij in het theater ga zien  |
|
 | |
mkreuge2 Extreme Freekfan

Aantal berichten: 579 Leeftijd: 31 Woonplaats: Utrecht Registration date: 13-07-09
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei za mei 22, 2010 8:34 pm | |
| Daar hoop ik ook zo op!!!!!.  . Of dat ze iets hebben opgenomen of zo!!! |
|
 | |
theaterfreak Die-Hard Freekfan

Aantal berichten: 1385 Leeftijd: 57 Woonplaats: belgie Registration date: 19-04-09
 | |
 | |
Hetty Extreme Freekfan

Aantal berichten: 548 Leeftijd: 44 Woonplaats: Nijmegen Registration date: 15-02-09
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei zo mei 23, 2010 7:40 pm | |
| Goeie tip! Ik heb cd met de ballads ("Sondheim ballads - various") a €11,99 besteld op www.play.com (geen bezorgkosten en tnt goede ervaring met deze webshop in GB) |
|
 | |
mkreuge2 Extreme Freekfan

Aantal berichten: 579 Leeftijd: 31 Woonplaats: Utrecht Registration date: 13-07-09
 | Onderwerp: Re: Laatste Sondheim in Songs 20 mei ma mei 24, 2010 12:46 am | |
| Dank je wel theaterfreak en Hetty, ga ze meteen bestellen!!!  |
|
 | |
| | Laatste Sondheim in Songs 20 mei | |
|