IndexIndex  ChatChat  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  freekbartels.com  
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

Deel | 

Sondheim in songs 12 mei

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
grace
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 664
Leeftijd: 43
Registration date: 08-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   do mei 13, 2010 10:09 pm

Irma, klopt het dat je dochter blond haar heeft in een staart, als dit klopt heb ik wel even met haar gepraat bij de deur omdat wij zo lang moesten wachten en dat het zo warm was, zij kon toen vertellen dat zodra de deur open ging iedereen snel de zaal binnen is. Betekend dan ook dat je vlak achter mij zat. Toch wel zonde dat wij niet met elkaar in kontakt zijn gekomen leek mij erg gezellig. Jammer idd de volgende keer maar iets paars aantrekken ofzo.
Nogmaals het was een fantastische avond, zit nog steeds na te genieten. Zou graag nogmaals gaan maar weet even niet hoe dit te regelen. Kids hebben voorlopig geen zin meer in logeerpartijtjes buitenshuis is de laatst tijd teveel gebeurt. Moet het dus met deze ene keer doen.
Terug naar boven Go down
Freekfan
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 496
Leeftijd: 45
Registration date: 29-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   do mei 13, 2010 10:18 pm

Grace, wij stonden ook vlak voor de deur en hadden het ook met iemand over dat het zo warm was .......
Voortaan maar naambordjes dragen ............ of kunnen we niet iets herkenbaars ontwerpen ........ (ook handig voor 4 juli ......)
Terug naar boven Go down
sandra
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 890
Leeftijd: 44
Registration date: 18-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   do mei 13, 2010 10:24 pm

Zijn er zoveel mensen al van het forum geweest maar durven we elkaar niet aan te spreken. Ik trek zatertdag iets van paars aan ook omdat het mijn favoriete kleur is.

IKk las dat Dorienepien ook gaat. Haar ken ik wel nog van dee uitmarkt Utrecht. Hebben we nog samen met Tessa gekletst. En hebben we nog met Mathijs buiten staan kletsen. Dus allemaal tot zaterdag.
Terug naar boven Go down
grace
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan

Vrouw

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   do mei 13, 2010 10:27 pm

Het is dat ik niet durf aan te spreken, maar wie je moet aan spreken. Kan moeilijk aan een ieder vragen wie je bent en of jij ook op het frreek-forum zit.
Terug naar boven Go down
sandra
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 890
Registration date: 18-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   do mei 13, 2010 10:41 pm

Daar heb je ook weer gelijk in. Mijn man spreekt gewoon iedereen aan. Ik ben zelf niet zo sociaal. Maar hij is daar zo makkelijk in. Je hebt met zijn allen toch een bindende factor en dat is naar het theater gaan met z`n allen. Dus dat praat voor sommige onder ons wat makkelijker.
Terug naar boven Go down
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 1457
Leeftijd: 66
Registration date: 22-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   do mei 13, 2010 10:58 pm

Er zijn op het forum foto's te vinden van veel actieve leden.
Zeker van vorig jaar, bv de vakantie periode. Even graven.
Bv Tessa, Wilma, Frank en Martien zijn makkelijk te herkennen.
Terug naar boven Go down
irma22
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 1425
Leeftijd: 52
Registration date: 13-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   vr mei 14, 2010 7:36 am

Grace, nee mijn dochter is niet blond met staart. Ik had per ongeluk iets paars aan. Ik zat meer naar rechts op rij 2 vlak achter Freekfan, haar kende ik van een toevallige ontmoeting bij Joseph.
Het is inderdaad een idee om iets herkenbaars ( een plek of kleding) met elkaar af te spreken als we naar een zelfde voorstelling gaan.
Ik twijfel ook nog om nog een keer te gaan. Voornamelijk door tijdgebrek. Ik woon maar 20 minuten rijden van het M-lab dus dat is het bezwaar niet.
Terug naar boven Go down
grace
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan

Vrouw

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   vr mei 14, 2010 10:35 am

Irma, nee dan heb ik jou niet gespot. Ik zou niet twijfelen als ik jou was, maar gewoon doen. Als ik dichterbij zou wonen en geen oppas hoeft te zoeken dan had ik het zeker gedaan.
Terug naar boven Go down
LaSc
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 544
Leeftijd: 17
Registration date: 13-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   vr mei 14, 2010 10:41 am

Ik ben gisteren geweest... WOW! 4 Topsolisten geven een topvoorstelling weg. En op rij 1 midden is dat natuurlijk nog extra genieten Wink Aanwezigen uit het musicalvak: Maurice Wijnen, Jon van Eerd, Vannessa Timmermans, Jasper Kerkhof & Jan Aarntzen (kostuumontwerper). Volgens mij ook 2 anderen, maar die kende ik dan weer niet.

In de 1e akte zijn mij vooral "Als je me zoekt - ik ben hier", "Trouwen Vandaag" (kreeg ook het hardste applaus), "Tweede Huis" en "Marteling" opgevallen. Heb echt dubbelgelegen bij die laatste 3, wat een humor (die gezichtsuitdrukkingen van Freek, geniaal!).
De 2e akte was gewoon één groot hoogtepunt. Het Sweeney Todd-blok: fantastisch, de 4 solo's: fantastisch en "Zij aan Zij" eveneens.

Na afloop nog even wat gedronken en nagenoten. Degene met wie ik was, wilde nog graag een handtekening + foto van en met allevier. Ik hecht daar verder niet zoveel waarde aan, dus ik heb alleen maar voor fotografe gespeeld Wink Simone was een beetje moe (logisch), Stanley en Céline reageerden heel leuk en hartelijk en Freek reageerde heel verbaasd dat we iets vroegen, haha. Al met al: Een fantastische, om nooit te vergeten avond!

Laatst aangepast door LaSc op vr mei 14, 2010 2:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
martien
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan

Man
Aantal berichten: 2905
Registration date: 28-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   vr mei 14, 2010 11:17 am

@Kelly: Van harte gefeliciteerd. Leuk dat je de kaartjes hebt gewonnen.
@Sandra: Twee berichten kort achter elkaar vertellen dat je iets paars aan gaat trekken is misschien iets too much Smile

Voor diegenen die elkaar willen herkennen, er is een smoelenboek op de site. Plaats er je foto zodat anderen je kunnen herkennen als je dat wilt. Dit is de link: http://www.freekbartels-forum.com/smoelenboek-f17/

Voor ons nog 1 nacht slapen en we maken er morgen gelijk een lekker dagje Amsterdam van.
Terug naar boven Go down
ah
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan

Vrouw
Aantal berichten: 706
Leeftijd: 30
Registration date: 02-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   vr mei 14, 2010 11:59 am

ik nog 2 nachtjes slapen; ben zoooo benieuwd na al die mooie verhalen!!!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Sondheim in songs 12 mei   wo mei 26, 2010 8:19 pm

Ja ik ben ook op 12 mei geweest toen vond ik het zo geweldig dat ik zondag 16 mei nog een keertje naar de middag voorstelling ben gegaan ik was echt zo blij dat ik hem nog een keer heb kunnen zien.
Terug naar boven Go down

Sondheim in songs 12 mei

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Similar topics

-
» Dueling Network Theme Songs
» Favorite Songs While Gaming
» Mooie zinnen
» BBT ABRIDGED YU-GI-OH! MOVIE
» The Intro Song On DN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: SONDHEIM IN SONGS :: SONDHEIM VERSLAGEN-